Bu sayfamızda yer alan bilgiler IDEA Kliniğin İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa’da yer alan klinikleri için geçerlidir. Tüm kliniklerimizde SGK’sı mevcut olan hastalarımıza tedavi ücretlerinde %50 indirim sağlanır.

Tedavi Ücretinizi Online Öğrenebilirsiniz

Kliniklerimizde tedavisi uygulanan tüm hastalıkların ücretini online olarak öğrenebilirsiniz. Mümkünse hastalığınızla ilgili çekmiş olduğunuz bir resmi aşağıda ki forma ekleyerek, yaşamakta olduğunuz şikayetleri belirtin. Formunuzu tam olarak eksiksiz bir şekilde doldurup gönderdiğiniz taktirde uzman doktorlarımız değerlendirerek gerekli dönüşü sağlayacaktır. Vakit kaybetmemek ve sağlıklı bir dönüş alabilmek için lütfen formda belirtmiş olduğunuz e-mail adresi ve telefon numarasının doğruluğuna özen gösteriniz.

Kliniklerimizde muayenesini ve tedavisini gerçekleştirdiğimiz rahatsızlıklara aşağıda detaylı bir şekilde yer verilmiştir.

VARİS

Varis Tedavi Ücretleri
Varis çeşitleri olan bir toplar damar hastalığıdır. Her bireyde değişik boyut ve tiplerde olan rahatsızlık için standart bir fiyatlandırma söz konusu değildir. Kılcal, orta ve büyük olmak üzere üç gruba ayrılır. Varisin tipi, yoğunluğu ve kullanılacak tedavi yöntemine göre ücretlendirilmektedir. Dolayısıyla varis şikayetiniz ile ilgili ücret talebinde bulunurken bacağınızın net bir şekilde görünen fotoğrafını yollamanız avantajlı olacaktır. Tarafımıza ulaşan formlar kalp damar cerrahisi uzmanları tarafından değerlendirilerek size geri dönüş yapılmaktadır.

Varisin tedavisi için aşağıda ki yöntemler uygulanmakta olup buna ve damarların durumuna göre fiyatlandırılabilmektedir.

Lazer: Teknolojinin ilerlemesi ile günümüzde bir çok sağlık sorununun tedavisinde kullanılmakta olan lazer oldukça etkili ve başarılı bir buluştur. Bu cihaz kılcal damar tedavisi için kullanılmakta olup, oldukça etkilidir.

Radyo Frekans (RF): Radyo frekansta tıpkı lazer yöntemine benzer bir cihazdır. RF, olarak kısaltılan bu yöntem bir çok varis tipinde kullanılabilir.

Köpük (skleroterapi): Özel bir ilacın sorun yaratan damarın içine enjekte edilmesi ile uygulanan bir yöntemdir. Skleroterapi ilacın saf olarak enjekte edilmesine denilirken, köpükte ise ilaç ve hava reaksiyona sokularak elde edilen köpüğe benzer madde enjekte edilir.

EVLA ve EVRFA: Ameliyatlı yöntemlerde varisli damarlar cerrahi olarak vücut dışına çıkarılırken bu yöntemlerde damar bulunduğu yerde yakılarak yok edilir. Bunun için kullanılan yöntem radyo frekans veya lazerin damar içinden uygulanmasına dayanır.

YAPIŞTIRMA: Varisli damarların içerisine ultrason eşliğinde iğne ile giriş yapılır. Herhangi bir kesiye ihtiyaç duyulmaz. Hastanın iğne girişini hissetmemesi için lokal anestezi altında uygulanır.

BEN TEDAVİSİ

Ben Tedavi Ücretlerini Öğren
Neredeyse her insanın vücudunda en az bir adet dahi olsa ben vardır ve bir bireyin 40 beni olması normal sayılmaktadır. Benlerin boyutları değişiklik gösterdiği gibi ben çeşitleri de söz konusudur.

Tedavi ücreti ben sayısı, konumu ve büyüklüğüne göre belirlenir. Net ücret muayene esnasında belirlenebilir.

Ben tedavisi içinde aşağıda ki yöntemler kullanılmaktadır.

Lazer: Varis tedavisinde tanıttığımız yöntemden bir farkı yoktur. Çoğunlukla yüzeysel benlerin tedavisinde etkili olmaktadır. Lazer ile yapılan ben tedavisi iz bırakmadığından büyük bir avantaj sağlamaktadır.

Radyo Frekans (RF): Kabarık olan tüm boyutta ki benlerin buharlaştırılmasında etkin olarak kullanılan bir yöntemdir. Kabarık benler radyo frekans sayesinde buharlaştırılarak cilt ile aynı düzeye getirilebilmektedir. Uygulanma süresi 3-5 dakikadan fazla sürmemektedir.

Elektro Koter: Radyo frekans ile aynı tarzda bir yöntemdir. Etkisi ve başarısında da fark söz konusu değildir.

HEMANJİOM (DAMAR BENİ)

Hemanjiom Tedavi Ücretlerini Öğren
Çeşitli boyutlarda olan damar beni rahatsızlığının tedavi ücretleri de boyut, bölge ve kullanılacak olan yönteme göre değişiklikler gösterir.

Küçük hemanjiomlar 1000 lira civarında olabilirken, büyük hemanjiomlar 15.000 liraya kadar olabilmektedir. Ancak en doğru ücret muayene esnasında verilebilir.

Damar beni tedavisinde kullanılan yöntemler aşağıda ki gibidir.

Lazer: Ben tedavisinde olduğu gibi lazer yüzeysel hemanjiom yani damar beni tedavisinde de kullanılabilen başarılı bir yöntemdir.

Köpük: Ciltten kabarık olan hemanjiomların tedavisinde de variste olduğu gibi köpük yöntemi uygulanmaktadır.

HEMOROİD (BASUR)

Hemoroid Tedavi Ücretleri Öğren
Ben, varis gibi rahatsızlıkların tedavi ücretleri ile alakalı tanımlamaları yapan belirttiğimiz boyut ve tip gibi kriterler hemoroid yani basur rahatsızlığı için de geçerlidir. Bu hastalık toplamda 4 evreden oluşmaktadır ve her evrenin tedavi yöntemi değişiklik göstermektedir. Dolayısıyla tedavi ücreti de bu kriterlere göre değişmektedir.

Hemoroid tedavisinde kullanılan yöntemler aşağıda ki gibidir.

Lazer: Şimdiye kadar kısaca özet geçtiğimiz tüm rahatsızlıkların tedavisinde kullanılan lazer, birinci derecede ki basur vakalarında da etkili bir şekilde kullanılmaktadır. Özellikle kanamalı olan vakalarda oldukça başarılıdır.

RBL: Açılımı rubber band ligation olan bu yöntemin Türkçesi ise lastikle boğma yöntemi olarak bilinir. 2. ve 3. evrelerde yaygın olarak kullanılan bir yöntemdir. Bu uygulamada basur memesine lastik bir halka takılarak memeye gelen kan engellenir. Böylece kan gelmeyen meme kısa zamanda çürür ve bulunduğu yerden ayrılır.

THD: Son, yani 4. evrede ki basur vakalarının tedavisinde kullanılmaktadır. RBL ile benzer bir yöntem olan THD’de kan taşıyan damarlar memeye 4-5 cm mesafede bağlanmaktadır. Böylece kan engellendiği için sorun da kalmamaktadır.

Merkezlerimizde hemoroid (basur) tedavi ücreti hastalığın tipi, derecesi ve kullanılacak olan yönteme göre net ücret muayenede belirlenebilmektedir.

KIL DÖNMESİ (PILONIDAL SINUS)

Kıl Dönmesi Tedavi Ücretleri Öğren
Bu rahatsızlığın tedavisinde yaklaşık 14 adet yöntem bulunmaktadır. Fakat bunların büyük çoğunluğu yaşattığı dezavantaj ve komplikasyonlar dolayısıyla tercih edilmemektedir. Kliniklerimizde kıl dönmesi tedavisinde ilk tercih mikro sinüsektomi yöntemi olup diğer tercih edilen yöntemler karydakis ve sinüsotomi’dir.

Kıl dönmesi yani pilonidal sinüs rahatsızlığının tedavisinde uygulamakta olduğumuz yöntemler aşağıda ki şekildedir.

Mikro Sinüsektomi: Bakırköy’de görev yapmakta olan genel cerrahi uzmanımız Op. Dr. Atilla KAYA tarafından geliştirilen bir yöntem olan mikro sinüsektomi sadece 2cm’lik bir kesi uygulanarak gerçekleştirilir. 5 dakika kadar kısa bir sürede tedavi olan kişi, uygulama sonrasında günlük hayatına ara vermeden devam edebilir. Pansuman, istirahat ya da iş gücü kaybı gibi dezavantajları bulunmamaktadır.

Mikro sinüsektomi Tedavi ücretide hastalığın düzeyine, uygulanacak yönteme, kullanılacak malzemelere ve diğer değişen durumlara bağlı şekilde değişiklik gösterebilir. Tedaviye ek olarak lazer uygulanırsa ücrete 2500 TL eklenir.

Karydakis: Gerek tedbirsizlik gerek korku ya da vakit bulamamaktan kaynaklanan sebeplerden dolayı hastalığın ilerlemesi ile birlikte tedavisi de biraz daha zor yöntemlerle olmaktadır. Karydakis ilerleme göstermiş olan kıl dönmesi vakalarında uygulanan bir yöntemdir. Karydakis yöntemi uygulanacağında ek olarak hastane masrafı çıkmaktadır.

Sinüsotomi:  Yenilikçi bir teknik olan sinüsotomi ile avantajlı bir şekilde tedavi olabilirsiniz.

Makat Çatlağı (Anal Fissür)

Anal Fissür Tedavi Ücretleri Öğren
Sıraladığımız tüm hastalıkların hem ameliyat hem de ameliyatsız yöntemleri bulunmaktadır. IDEA Klinik, ilk tercih olarak ameliyatsız, modern ve çağdaş yöntemleri kullanarak hastaların iş, güç kaybı yaşamadan en avantajlı şekilde tedavi olmalarını tercih ve tavsiye etmekteyiz. Ameliyatlı ve ameliyatsız tedavilerin ücretlerinde de değişiklik söz konusu olmaktadır. Anal fissür tedavisinde kullanılan yöntem ve ücret bilgilerini aşağıda ki formu doldurarak ya da telefon / mail gibi iletişim araçlarını kullanarak öğrenebilirsiniz.

Botulinum Toksin ile ameliyatsız tedavi için net ücret hastalığın durumuna göre muayenede belirlenebilir. Ek bir uygulama gerekirse ücret değişebilir buna muayene esnasında karar verilir.

MAKAT SİĞİLİ (KONDİLOM)
Kondilom Tedavi Ücretleri:
Makat siğili probleminde tedavi ücreti diğer hastalıklarda da olduğu gibi vakanın yoğunluğuna göre değişiklik göstermektedir. Sabit bir fiyat vermek mümkün değildir. Ücret öğrenmek için muayeneye gelebilir veya aşağıda ki form ya da diğer iletişim araçlarından ulaşabilirsiniz.

Siğilin yaygınlığına göre ücretlendirme yapılıyor. Hastalığın yaygınlığı ve bağırsakta olup olmamasına göre ücret farklılık göstermektedir. Net ücret için muayene olunması gerekmektedir.

ANAL HEMATOM (MAKATTA PIHTI TOPLANMASI)
Hemoroid ve makat çatlağı gibi diğer bir makat hastalığı da anal hematom yani makatta pıhtı toplanmasıdır. Çok fazla ağrılara sebep olarak kişiyi oldukça rahatsız eden ve ızdırap veren bir rahatsızlktır. Kabızlık sorunu olan insanların dışkılamak için ıkınmaları neticesinde meydana gelen basınç kılcal damarların çatlamasına sebep olmaktadır. Çatlayan bu kılcal damarlar cilt altına kanar ve kan pıhtılaşır. Tedavisi son derece kolaydır. 1 dakika kadar kısa bir süre içinde tedavi edilir. Kesi uygulanarak yapılan tedavi de hasta anında rahatlar ve ağrısından kurtulur. Net ücret muayenede belirlenebilir.

SİĞİL TEDAVİSİ ÜCRETİ
El, kol, yüz ve vücut siğillerinin tedavisi için ücretlendirmede konum, yapı ve boyut gibi faktörler önemlidir. Net ücret muayene esnasında belirlenebilmektedir.

APSE TEDAVİSİ
Kıl dönmesi ya da farklı bir makat hastalığından dolayı meydana gelen apselerin tedavi ücreti net olarak muayene esnasında belirlenmektedir.

LİPOM (YAĞ BEZESİ) TEDAVİ ÜCRETİ
Yağ bezelerinin tedavisi en küçük kesi ile 1 dakika kadar kısa bir sürede yapılmaktadır. Lipom tedavisi için ücret boyut, adet ve konum gibi faktörlere göre değişiklik gösterebilir.

NASIR TEDAVİ ÜCRETİ
Nasır tedavilerinde Radyo Frekans (RF) uygulamaktayız. Nasırınızın durumu ve hastanın isteği göz önünde bulundurularak gerektiği durumlarda ameliyat ile tedavi etmekteyiz. Nasırın boyutu ve sayısına göre ücret değişmektedir. Net ücret muayenede belli olmaktadır.

TIRNAK BATMASI TEDAVİ ÜCRETİ
Tırnak batmasının nüksetmesini engelleyen yöntemler uygulanmaktadır. İşlem ortalama 15-20 dakika sürmektedir. Uygulama sonrasında işinize dönebilirsiniz. Tedavi ücreti tek parmakta tek taraflı, birden fazla tarafta ve yine birden fazla batık gibi durumlara göre değişiklik göstermekte olup, net ücret muayene ile belirlenebilmektedir.

MİLİA TEDAVİ ÜCRETİ
Milia’yı içindeki yağı ve kapsülünü eriten teknoloji ile tedavi ediyoruz. Tedavi ücreti milianın büyüklüğü ve sayısına göre değişmektedir.

KSANTELAZMA
Göz kapağında yağ birikintisidir, keserek almak deformasyon ve ize sebep olabildiği için radyo frekans ile alıyoruz. İşlem ksantelazma’nın yaygınlığına bağlı olarak 5-30 dakika sürüyor. Ücret ksantelazma’nın bulunduğu yer ve büyüklüğüne göre değişiklik göstermektedir. Net ücret muayene esnasında belirlenebilmektedir.