6 Nisan 2017

Tedavi Fiyatları

Bu sayfamızda yer alan bilgiler IDEA Kliniğin İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa’da yer alan klinikleri için geçerlidir. Tüm kliniklerimizde SGK’sı mevcut olan hastalarımıza muayene ücretsizdir ve tedavi ücretlerinde %50 indirim sağlanır.

Tedavi Ücretini Öğren
  • Ad Soyad*
  • Email*Doktorun cevabı Email adresinize gelecektir.
  • Telefon*
  • Yaşadığınız Şehir*İkamet ettiğiniz ili belirtiniz.
  • Size nasıl ulaşalım?*
    Telefon ile ulaşın
    Email ile ulaşın
  • Resim Ekle*Sorununuzla ilgili resim ekleyebilirsiniz. (Zorunlu değil)Yükle
    • Şikayetiniz*Mümkün oldukça detaylıca aktarınız
    • 7
    • Tedavi ücretini öğrenmek istediğiniz şikayet ve hastalıkla ilgili lütfen detaylı bilgi veriniz. Resim ekleme imkanınız varsa hastalığın resmini çekip gönderiniz. Doktorlarımız size geri dönüşü email ile yapacak olup, kullandığınız email adresi güncel olduğundan emin olunuz.

Tedavi Ücretinizi Online Öğrenebilirsiniz
    Kliniklerimizde tedavisi uygulanan tüm hastalıkların ücretini online olarak öğrenebilirsiniz. Mümkünse hastalığınızla ilgili çekmiş olduğunuz bir resmi aşağıda ki forma ekleyerek, yaşamakta olduğunuz şikayetleri belirtin. Formunuzu tam olarak eksiksiz bir şekilde doldurup gönderdiğiniz taktirde uzman doktorlarımız değerlendirerek gerekli dönüşü sağlayacaktır. Vakit kaybetmemek ve sağlıklı bir dönüş alabilmek için lütfen formda belirtmiş olduğunuz email adresi ve telefon numarasının doğruluğuna özen gösteriniz.

Sayfamızda Fiyat Belirtemiyoruz
    Sağlık Bakanlığı kararı ile internet sayfalarında fiyat verilmesi maalesef yasaklanmıştır. Dolayısıyla bu sayfamızda da rakamlara yer verilememektedir. Buna istinaden aşağıda yer alan form hazırlanmıştır. Aşağıda ki formda gerekli bilgileri ayrıntılı bir şekilde doldurduğunuz taktirde sanal muayene imkanı bulabilirsiniz. Rahatsızlığınız ile ilgili branşta görev alan uzman doktorumuz gerekli incelemeleri yapıp, değerlendirdikten sonra size vermiş olduğunuz e-mail ya da telefon aracılığıyla ulaşılarak ulaşmak istediğiniz bilgiler verilmektedir.

Kliniklerimizde muayenesini ve tedavisini gerçekleştirdiğimiz rahatsızlıklara aşağıda detaylı bir şekilde yer verilmiştir.

Seçenekler

Bu menüden istediğiniz yöntem ile tedavi ücreti talebinde bulunabilirsiniz.

Ara Öğren

Bakırköy: 0212 572 72 65
    Şişli: 0212 246 10 05
    Kadıköy: 0216 357 00 03
    Ankara: 0312 431 95 47
    İzmir: 0232 422 10 06
    Bursa: 0224 249 10 06

WhatsApp'dan Öğren

Bakırköy: 0542 621 08 88
    Şişli: 0532 463 96 82
    Kadıköy: 0542 231 28 23
    Bursa: 0532 152 26 75
    Ankara: 0505 119 36 90
    İzmir: 0542 295 52 54

Resim Gönder Öğren

Tedavi Ücretini Öğren
    • Ad Soyad*
    • Email*Doktorun cevabı Email adresinize gelecektir.
    • Telefon*
    • Yaşadığınız Şehir*İkamet ettiğiniz ili belirtiniz.
    • Size nasıl ulaşalım?*
      Telefon ile ulaşın
      Email ile ulaşın
    • Resim Ekle*Sorununuzla ilgili resim ekleyebilirsiniz. (Zorunlu değil)Yükle
      • Şikayetiniz*Mümkün oldukça detaylıca aktarınız
      • 7

VARİS

Varis Tedavi Ücretleri
      Varis çeşitleri olan bir toplar damar hastalığıdır. Her bireyde değişik boyut ve tiplerde olan rahatsızlık için standart bir fiyatlandırma söz konusu değildir. Kılcal, orta ve büyük olmak üzere üç gruba ayrılır. Varisin tipi, yoğunluğu ve kullanılacak tedavi yöntemine göre ücretlendirilmektedir. Dolayısıyla varis şikayetiniz ile ilgili ücret talebinde bulunurken bacağınızın net bir şekilde görünen fotoğrafını yollamanız avantajlı olacaktır. Tarafımıza ulaşan formlar kalp damar cerrahisi uzmanları tarafından değerlendirilerek size geri dönüş yapılmaktadır.

Varisin tedavisi için aşağıda ki yöntemler uygulanmakta olup buna ve damarların durumuna göre fiyatlandırılabilmektedir.

Lazer: Teknolojinin ilerlemesi ile günümüzde bir çok sağlık sorununun tedavisinde kullanılmakta olan lazer oldukça etkili ve başarılı bir buluştur. Bu cihaz kılcal damar tedavisi için kullanılmakta olup, oldukça etkilidir.

Radyo Frekans (RF): Radyo frekansta tıpkı lazer yöntemine benzer bir cihazdır. RF, olarak kısaltılan bu yöntem bir çok varis tipinde kullanılabilir.

Köpük (skleroterapi): Özel bir ilacın sorun yaratan damarın içine enjekte edilmesi ile uygulanan bir yöntemdir. Skleroterapi ilacın saf olarak enjekte edilmesine denilirken, köpükte ise ilaç ve hava reaksiyona sokularak elde edilen köpüğe benzer madde enjekte edilir.

BEN TEDAVİSİ

Ben Tedavi Ücretlerini Öğren
      Neredeyse her insanın vücudunda en az bir adet dahi olsa ben vardır ve bir bireyin 40 beni olması normal sayılmaktadır. Benlerin boyutları değişiklik gösterdiği gibi ben çeşitleri de söz konusudur. Aşağıda ki form aracılığıyla beninizin fotoğrafını yollar ve açıklama kısmında büyüklüğü hakkında bilgi verirseniz size en doğru şekilde dönüş yapılacaktır.

Ben tedavisi içinde aşağıda ki yöntemler kullanılmaktadır.

Lazer: Varis tedavisinde tanıttığımız yöntemden bir farkı yoktur. Çoğunlukla yüzeysel benlerin tedavisinde etkili olmaktadır. Lazer ile yapılan ben tedavisi iz bırakmadığından büyük bir avantaj sağlamaktadır.

Radyo Frekans (RF): Kabarık olan tüm boyutta ki benlerin buharlaştırılmasında etkin olarak kullanılan bir yöntemdir. Kabarık benler radyo frekans sayesinde buharlaştırılarak cilt ile aynı düzeyye getirilebilmektedir. Uygulanma süresi 3-5 dakikadan fazla sürmemektedir.

Elektro Koter: Radyo frekans ile aynı tarzda bir yöntemdir. Etkisi ve başarısında da fark söz konusu değildir.

HEMANJİOM (DAMAR BENİ)

Hemanjiom Tedavi Ücretlerini Öğren
      Çeşitli boyutlarda olan damar beni rahatsızlığının tedavi ücretleri de boyut, bölge ve kullanılacak olan yönteme göre değişiklikler gösterir.

Damar beni tedavisinde kullanılan yöntemler aşağıda ki gibidir.

Lazer: Ben tedavisinde olduğu gibi lazer yüzeysel hemanjiom yani damar beni tedavisinde de kullanılabilen başarılı bir yöntemdir.

Köpük: Ciltten kabarık olan hemanjiomların tedavisinde de variste olduğu gibi köpük yöntemi uygulanmaktadır.

HEMOROİD (BASUR)

Hemoroid Tedavi Ücretleri Öğren
      Ben, varis gibi rahatsızlıkların tedavi ücretleri ile alakalı tanımlamaları yapan belirttiğimiz boyut ve tip gibi kriterler hemoroid yani basur rahatsızlığı için de geçerlidir. Bu hastalık toplamda 4 evreden oluşmaktadır ve her evrenin tedavi yöntemi değişiklik göstermektedir. Dolayısıyla tedavi ücreti de bu kriterlere göre değişmektedir.

Hemoroid tedavisinde kullanılan yöntemler aşağıda ki gibidir.

Lazer: Şimdiye kadar kısaca özet geçtiğimiz tüm rahatsızlıkların tedavisinde kullanılan lazer, birinci derecede ki basur vakalarında da etkili bir şekilde kullanılmaktadır. Özellikle kanamalı olan vakalarda oldukça başarılıdır.

RBL: Açılımı rubber band ligation olan bu yöntemin Türkçe’si ise lastikle boğma yöntemi olarak bilinir. 2. ve 3. evrelerde yaygın olarak kullanılan bir yöntemdir. Bu uygulamada basur memesine lastik bir halka takılarak memeye gelen kan engellenir. Böylece kan gelmeyen meme kısa zamanda çürür ve bulunduğu yerden ayrılır.

THD: Son, yani 4. evrede ki basur vakalarının tedavisinde kullanılmaktadır. RBL ile benzer bir yöntem olan THD’de kan taşıyan damarlar memeye 4-5 cm mesafede bağlanmaktadır. Böylece kan engellendiği için sorun da kalmamaktadır.

KIL DÖNMESİ (PILONIDAL SINUS)

Kıl Dönmesi Tedavi Ücretleri Öğren
      Bu rahatsızlığın tedavisinde yaklaşık 14 adet yöntem bulunmaktadır. Fakat bunların büyük çoğunluğu yaşattığı dezavantaj ve komplikasyonlar dolayısıyla tercih edilmemektedir. Kliniklerimizde kıl dönmesi tedavisinde ilk tercih mikro sinüsektomi yöntemi olup diğer tercih edilen yöntemler karydakis ve sinüsotomi’dir.

Kıl dönmesi yani pilonidal sinüs rahatsızlığının tedavisinde uygulamakta olduğumuz yöntemler aşağıda ki şekildedir.

Mikro Sinüsektomi: Bakırköy’de görev yapmakta olan genel cerrahi uzmanımız Op. Dr. Atilla KAYA tarafından geliştirilen bir yöntem olan mikro sinüsektomi sadece 2cm’lik bir kesi uygulanarak gerçekleştirilir. 5 dakika kadar kısa bir sürede tedavi olan kişi, uygulama sonrasında günlük hayatına ara vermeden devam edebilir. Pansuman, istirahat ya da iş gücü kaybı gibi dezavantajları bulunmamaktadır.

Karydakis: Gerek tedbirsizlik gerek korku ya da vakit bulamamaktan kaynaklanan sebeplerden dolayı hastalığın ilerlemesi ile birlikte tedavisi de biraz daha zor yöntemlerle olmaktadır. Karydakis ilerleme sarfetmiş olan kıl dönmesi vakalarında uygulanan bir yöntemdir.

Sinüsotomi: Bakırköy IDEA Klinik Genel cerrahi uzmanı Op. Dr. Atilla KAYA’dan sonra IDEA Klinik Şişli genel cerrahi uzmanı Op. Dr. Nizam KURTDERE tarafından da sinüsotomi tekniği geliştirilmiştir. Yenilikçi bir teknik olan sinüsotomi ile avantajlı bir şekilde tedavi olabilirsiniz.

Makat Çatlağı (Anal Fissür)

Anal Fissür Tedavi Ücretleri Öğren
      Sıraladığımız tüm hastalıkların hem ameliyat hem de ameliyatsız yöntemleri bulunmaktadır. IDEA Klinik, ilk tercih olarak ameliyatsız, modern ve çağdaş yöntemleri kullanarak hastaların iş, güç kaybı yaşamadan en avantajlı şekilde tedavi olmalarını tercih ve tavsiye etmekteyiz. Ameliyatlı ve ameliyatsız tedavilerin ücretlerinde de değişiklik söz konusu olmaktadır. Anal fissür tedavisinde kullanılan yöntem ve ücret bilgilerini aşağıda ki formu doldurarak ya da telefon / mail gibi iletişim araçlarını kullanarak öğrenebilirsiniz.

MAKAT SİĞİLİ (KONDİLOM)
      Kondilom Tedavi Ücretleri:
      Makat siğili probleminde tedavi ücreti diğer hastalıklarda da olduğu gibi vakanın yoğunluğuna göre değişiklik göstermektedir. Sabit bir fiyat vermek mümkün değildir. Ücret öğrenmek için muayeneye gelebilir veya aşağıda ki form ya da diğer iletişim araçlarından ulaşabilirsiniz.

ANAL HEMATOM (MAKATTA PIHTI TOPLANMASI)
      Hemoroid ve makat çatlağı gibi diğer bir makat hastalığı da anal hematom yani makatta pıhtı toplanmasıdır. Çok fazla ağrılara sebep olarak kişiyi oldukça rahatsız eden ve ızdırap veren bir rahatsızlktır. Kabızlık sorunu olan insanların dışkılamak için ıkınmaları neticesinde meydana gelen basınç kılcal damarların çatlamasına sebep olmaktadır. Çatlayan bu kılcal damarlar cilt altına kanar ve kan pıhtılaşır. Tedavisi son derece kolaydır. 1 dakika kadar kısa bir süre içinde tedavi edilir. Kesi uygulanarak yapılan tedavi de hasta anında rahatlar ve ağrısından kurtulur.