online randevu tedavi ücretleri

Ameliyatsız Nasır Tedavisi Nasıl Yapılır?

Nasır, cildin sürtünmeye ve baskıya maruz kalmasına karşı kendini korumak için oluşturduğu kalın ve sertleşmiş deri tabakasıdır. Genellikle el, ayak ve parmaklarında gelişir. Nasır görüntü olarak çirkin gözüktüğü gibi ağrı yapabilen bir vakıadır.

Oluşumuna neden olan sebep sürtünme ve baskıdır. Ayaklarda ki nasırlar giyilen terlik ya ayakkabının ayağa büyük veya küçük gelmesinden dolayı kaynaklanır. Ellerde oluşan nasırda yine aynı şekilde ellerin sürtünmeye ve baskıya maruz kalması söz konusudur. Örneğin sürekli olarak kürek, çapa veya çekiç gibi aletlerin ya da tenis raketi gibi spor aletlerinin kullanımı sebep olabilir.

Ayak Nasırı Neden Olur?

Büyük ya da küçük numara ayakkabı giyilmesi en büyük etkendir. Ayağa tam oturmayan büyük numara ayakkabı tercih edildiğinde her adımda ayak ayakkabıya sürtünmek zorunda kalır sürekli olarak aynı noktanın sürtünmesi durumunda vücut burada bir problem olduğunu algılayarak önlem alma amacıyla cildin kalınlaşmasına yani nasır oluşumuna yol açar.

Küçük numara ayakkabı giyildiğinde de ayağın çeşitli bölgelerine baskı uygulanır. Sürekli olarak tekrar eden bu baskıya karşı vücut yine koruma almak ister ve böylece nasır meydana gelir.

Yanlış ayakkabı tercih edilmesinin dışında sürekli olarak çıplak ayakla dolaşmakta problem oluşturmaktadır. Çünkü cilt direk olarak bir yüzeyle temas ettiğinden sürtünme söz konusu olduğu için vücut yine savunma mekanizmasını çalıştırarak önlem alabilmektedir.

Ancak vücudun bu travmalara karşı önlem almak istemesi ne yazık ki insanlar için ciddi sıkıntılar oluşturmaktadır. Çünkü, kalınlaşan cilt tabakası gelişip büyüdüğünde kişi için rahatsız edici acı ve ağrılarla sonuçlanabilir.

Nasır Nasıl Geçer?

Nasır bir çok kişinin maruz kaldığı bir durumdur. Kendi kendine iyileşmesi zor bir süreç olsa da, ihtimal dahilindedir. Bu noktada bir çok kişinin kullandığı nasır bantları, kalemleri ve benzeri ürünler her ne kadar bir nebze başarı sağlasa da temel sorun ortadan kaldırılmadıkça geçmeyecektir. Öncelikle ayakta meydana gelen noktasal travmaların sonlandırılması gerekmektedir.

Bunun için de tercih edilen ayakkabı değiştirilmelidir. Ayağa tam oturan ayakkabı tercih edilerek, ne küçük ne de büyük gelen hiç bir ayakkabı kullanılmamalıdır. Önlem alma amacıyla her gün farklı bir ayakkabı tercih edilebilir. Örneğin 3 ayakkabınız varsa döndürülerek her gün 1 tanesi giyilebilir. Kundura giyiliyorsa ayakkabı tarzı değiştirilmeli spor ayakkabı tercih edilmelidir. Spor ayakkabı giyiliyorsa, klasik ayakkabı tercih edilmelidir.

Nasır için evde yapılabilecek yöntemler tabi ki mevcuttur. Fakat nasırın her tipinde etkili olması beklenmez. Daha çok yeni vakıalarda çözüm olabilir. Uzun yıllardır mevcut olan vakıalarda başarı oranı çok düşüktür. Bu tipte ki nasırların tıbbi bir şekilde alınması gerekmektedir.

Evde duş sırasında ayaklar suyun içerisinde bir süre bekletilip yumuşatıldıktan sonra topuk taşı ismi de verilen ponza taşı ile zımpara yapılabilir.

Radyo Frekans İle Nasır Tedavisi

Eğer silikon, bant, kalem gibi ürünler deneniyor herhangi bir olumlu cevap alınamıyorsa tedavi için konusunda tecrübeli bir cerraha muayene olunması gerekir. Nasır tedavisinde en kısa süren ve avantajlı yöntemin radyo frekans olduğu söylenebilir.

IDEA klinik tüm şubelerinde nasır tedavisini 3 dakikada gerçekleştirmektedir. Nasırın tedavisi için nasırla beraber kökünün de alınması gerekmektedir. İşte bu radyo frekans yöntemiyle mümkün ve kolaydır.

Radyo Frekans ile nasır köküyle beraber 5 dakika kadar kısa bir sürede alınmaktadır.

Updated: 15 Nisan 2019 — 13:12

63 Soru Var

Doktora Sor
  1. Hakan

mrb iki ayagımdada yaklaşık bır yıldır nasır var topuk kısmında degıl orta tarafda ve bas parmagımdada olusuyor ne yapmam gerek ve tedavi masrafaı ne kadar olur sgk var saygılar ?

1. Atilla KAYA

muayene ile değerlendirip tedavi edebiliriz.tedavi ücreti için şu linke bakınız.https://www.nasirtedavi.com/nasir-tedavi-ucretleri/

2. AHMET

MERHABA SOL AYAKTA VE SAG AYAKTA PARMAK ARASINDA NASIRLAR VAR AYAKKABI GIYIGIMDE COK AGRI YAPIYOR ANKARADA YASIYORUM

1. Atilla KAYA

kliniklerimizde RF ile nasır tedavisi yapıyoruz.0505 119 36 90 nolu telefondan bilgi alabilirsiniz

3. yasemin

ayak tabanımda yere basarken bana ağrı veren bir nasırım var ücret bilgisi alabilirmiyim?

1. Atilla KAYA

05426210888 nolu telefona whatsapptan fotoğraf gönderirseniz daha rahat bilgilendirebilirim

4. Metin

Merhaba;

Ayak altında ki nasırı aldırtıktan sonra iyileşme süreci ne kadar sürüyor ? Ay ya da gün olarak ?

1. Atilla KAYA

nasırın büyüklüğü önemli,birde kişisel özellikleriniz.genel yara iyileşmeniz hızlı ise yaranız çabuk iyileşir

5. Ahmet

Selamlar.. Sol ayağımın tabanında 1-1,5cm çapında nasır mevcut.. Son zamanlarda aşırı can yakmaya başladı artık bu nasırdan kurtulma zamanı geldide geçiyor sanırım.. Tıp 2 diyabet hastasıyım.. İstanbul Üsküdar’da ikamet etmekteyim..

1. Atilla KAYA

kadıköy kliniğimize gelirseniz RF ile tedavinizi yapabiliriz.şeker hastası olduğunuz için iyileşme uzun sürebilir.

6. MERT

merhaba hocam sağ ayak serçe parmağımda küçük bir nasırım var fakat ayakkabı giymeme engel oluyor hangi yöntem ile kurtulurum.kalıcı bir tedavimidir.tek seansta geçer mi?

1. Atilla KAYA

en kolay iyileşme RF yöntemi ile olur.tek seansta geçer ancak tekrar nasır olmaması için sizin ayakkabı tarzınızı değiştirmeniz gerekir

7. MEHMET ASLAN

MERHABA HOCAM AYAK BAŞ PARMAK ALTIMDA AĞRI YAPAN NASIRIM VAR ŞOFÖRÜM TEDAVİDEN SONRA ARAÇ KULANABİLİRMİYİM TEŞEKKÜR EDERİM.

1. Atilla KAYA

kullanabilirsiniz ama nasır kadar ağrınız olur

8. bayram

sağ ayak serçe parmağımda nasır var ayakkabı giyemiyorum asit ile yakıldı daha çok acıyor ne önerirsiniz?

1. Atilla KAYA

nolu telefona whatsapptan fotoğraf gönderin değerlendirelim

9. yusuf

benim sag ayagimin kucuk park icinde var ucret ne oderim…

1. Atilla KAYA

0532 463 96 82 nolu telefona whatsapptan fotoğraf göndeirrseniz bilgilendirebiliriz

10. Zeynep

Merhaba bı nasırım var ve aldırmak istiyorum ama hamileyim tedavi ola bilir miyim? Zararı olur mu ?

1. Atilla KAYA

gebelikte nasır tedavisi yapmıyoruz.

11. Ahmet

Ayağım da topuğun üst kısmında tam oluşmamış nasır yani bir sertleşme var nasıl bir tedavi uygulayabilirim

1. Atilla KAYA

ayakkabınızı değiştirin,gelirseniz RF ile tedavinizi yapabiliriz

12. Nursen karadeli

Parmaklarimin alt hizasinda bir kaç tane nasirilarim var uzun yıllardır yürürken ağrı yapmaya başladı nasıl bir tedavi ola bilirim

1. Atilla KAYA

nasırlarınızı RF ile tedavi edebiliriz.tekrar oluşmaması için ayakkabı terzınızı değiştirmelisiniz

13. Oğuz Kaan

ben tip1 diyabet hastasıyım ve yaklaşık 3 aydır sağ ayağımda 1cm çapında nasır var diyabet olduğum için nasır bandı vs. kullanmadım bu tedavinin bana herhangi bir yan etkisi olur mu zarar verir mi? ortalama 150mg/l kan şekerim var ve 18 yaşımdayım düzenli spor yapıyorum

1. Atilla KAYA

yan etkisi olmaz,ama diabetinizden dolayı yara iyileşmeniz çok gecikebilir

1. Oğuz Kaan

genel olarak geçiken yaralarım olmuyor yazdığınız çok gecikebilir ne kadar çok ? normalde tedaviden sonra ne kadar sürüyor iyileşmeler bende ne kadar sürebilir ?

14. Ayferocak

1. Atilla KAYA

05426210888 nolu telefona whatsapptan fotoğraf gönderin değerlendirelim,tedavinizi yapabiliriz

15. EMEL

MERHABA SERÇE PARMAĞIMDA BENİ AŞIRI RAHATSIZ EDEN BİR NASIRIM VAR DAHA ÖNCELERİ OPERASYONLA ALINMIŞTI GÜYA AMA TEKRARLADI EN RAHAT AYAKKABI BİLE IZDIRAP VERİYOR.
    OPERASYON OLABİLİRMİYİM VE UCRET NE KADARDIR. SGK MEVCUTTUR.
    TEŞEKKÜRLER

1. Genel Cerrahi Uzm Op. Dr. Seher ŞİRİN

Emel; Merhaba
      Tedavi radyofrekans yöntemiyle olabilirsiniz, Muayenelerimiz ücretsizdir.

16. FATMA ayydogan

1. Genel Cerrahi Uzm Op. Dr. Ali Rıza Şahap BARLAS

Fatma; Merhaba
      Nasır tedavisini radyofrekans yöntemiyle lokal anestezi uygulayarak 5 dakikada ameliyatsız yöntemle yapmaktayız. Muayenelerimiz ücretsizdir.

1. Burak

Adres nersi hocam

Bağdat Caddesi No:201 Akbank Çiftehavuzlar Şubesi Üstü / Kadıköy – İstanbul
          TEL: 0216 357 00 02 – 0216 357 00 03
          GSM: 0542 231 28 23

17. okan

Yaklaşık 0,5cm çapında ayakaltındaki nasırın tedavisinin ücreti ne kadardır ? etrafında ufak sıçramaları da var.

18. Aytül

Merhaba, sol ayak topuğumun sol tarafında nasır bulunmakta. Yaklaşık 8 aydır var ve canım çok yanıyor. Ancak uyuşturma yapmadan yaparsanız dayanabileceğimi pek sanmıyorum. Uyuşturma yöntemi var mıdır? Ücret nekadardır? Teşekkürler..

1. Op. Dr. Seher ŞİRİN

Aytül hanım ; Merhaba
      Nasır tedavisi lokal anestezi uygulanarak Radyofrekans yöntemiyle yapılmaktadır. ISI enerjisi ile keserek sertleşmiş cildi ve onun orta kısmında yer alan nidusu çıkarmak gerekir. Muayenelerimiz ücretsizdir. Ssk var ise ilk nasır 2 cm e kadar 500 eğer 2. 3. bir nasır alınır ise her eklenen nasır için 250 tl, ssk yok ise 2 cm e kadar olan ilk nasır 1000 her eklenen nasır için 500 tl ‘dir Tüm kliniklerimizde geldiğiniz gün muayene ve tedavi olabilirsiniz. Geçmiş olsun.

19. Meral Öztürk

İki serçe parmağımın üstünde 1cm çapında nasırlarım var radyo frekans ile alınmadı mümkünüdür birde iyileşme süreci nasıldır bilgi verirseniz sevinirim teşekkür ediyorum

1. Op. Dr. Seher ŞİRİN

MERAL ÖZTÜRK; MERHABA,
      Radyo Frekans yöntemi ile sadece 1 dakika içinde tedaviniz yapılmaktadır. Nasır çevresini ısı enerjisi ile keserek sertleşmiş cilt ve onun orta kısmında yer aşan nidusu çıkarmaktayız. Dikiş atmak vs gerekmemektedir. Geldiğiniz gün tedavinizi olup günlük yaşantınıza devam edebilirsiniz. Muayenelerimiz ücretsizdir. Tüm kliniklerimizde muayene olabilirsiniz.

1. Şahin

Hocam ayak baş parmak altı nasir var biraz büyük tel no vatsap resmini atsam benim tel 0532 696 05 78

05426210888 nolu telefona whatsapptan fotoğraf gönderebilirsiniz

20. cüneyt çelik