online randevu tedavi ücretleri

Nasır Tedavisi Video

Bilindiği gibi nasırı yok etmek için bant uygulaması, asitle yakma, silikon yastıkla destekleme, pamuk sıkıştırma, üstten jiletle bir tabaka alma gibi çok sayıda rahatlatıcı önlem vardır. Bu uygulamaların hepsi daha çok bir süre ağrının azaltılmasını amaçlar. Nidus denilen kök kısmı alınmayıp yerinde kaldığı için çok büyük bir ihtimalle 1-2 ayda aynı eskisi gibi ya da daha kötü olur.

İzleyacağiniz videodaki hastanın durumu oldukça dramatiktir. Ayağında çok sayıda nasır mevcuttur. Nasırlar radyo frekansla nidusu yani kökü dahil çıkarılmakta, sorun radikal bir şekilde çözülmektedir. Kabalaşmış deri tamamen yok edildiği için yerine yeni, yumuşak, sağlıklı bir deri gelecek ve bu yeni deride yeniden nasırlaşma ihtimali çok düşük olacaktır.

Nasır Tedavi Videosu

Nasır Tekrarlar mı ?
Bu sorunun cevabı hem evet hem de hayırdır.
Şöyle ki; Yukarıda bahsedildiği gibi üstten jiletle bir tabaka tıraşlama, bant uygulaması, silikon yastıkla destekleme, asitle yakma, pamuk sıkıştırma gibi uygulamalardan sonra tekrar olma ihtimali % 100 yakındır. Radyo frekansla tedavide ise belirli uygulamalara dikkat edilirse yeniden olma ihtimali yok denecek kadar azdır. Cerrahi olarak çıkarıldığında atılan dikişler sebebiyle dikiş hattında yeniden olabilmektedir.

Nasırın Tekrarlaması Nasıl Önlenir ?
Ayakta yüründüğü sürece, ayaklarda veya parmak aralarında yeniden oluşumu mutlak önlemek mümkün değildir, ancak bazı şeylere dikkat ederek önlenebilir. Dikkat edilmesi gereken en önemli şey ayakkabı tarzıdır. Halk arasında “ayakkabı sıkrasa nasıra neden olur” gibi bir inanış vardır ki bu yanlış bir inanıştır. Sıkan değil tam tersi geniş ayakkabı nasıra neden olabilir. Her adımda tık tık vurması, ya da her adımda parmakların kemik çıkıntısının olduğu noktaya vurması asıl nedendir.

Nasır Tedavisi Ağrılımıdır ?
Uyuşturmadan yapmak genellikle mümkün değildir yani hastanın uygulama anında canı yanar o sebeple alınacak bölge tüm etrafına uyuşturucu iğne yapılarak uyuşturulur sonra alınır. Uyuşturucunun etkisiyle işlem esnasında ve sonrasında hiç ağrı olmaz. Birkaç saat sonra uyuşturucunun etkisi geçmeye başladığında ağrı da artmaya başlar. Hastalar bu ağrıyı sıklıkla “nasırım kadar ağrı ancak oldu” sözleriyle tanımlarlar. Yani olabilecek ağrı sebebiyle tedavinizi ertelemeniz son derece yersizdir.

Radyo Frekansla Nasır Alınan Hastaneler
İdea Kliniğin 4 büyük şehirdeki 6 şubesinde de rutin radyo frekans kullanılmaktadır. Ayaktan uygulanan işlem olduğu için hastanelerde yaygın değildir. Daha çok nasırın tedavisine yoğunlaşmış kliniklerde kullanılmaktadır.

Tekrarı engellemek için şunlara dikkat edilmeli
Birden fazla 3-5 ayakkabı sahibi olunmalı ve her gün farklı ayakkabı giyilmelidir. Böylece aynı noktaya vurulmamaış olur.

Ayakkabı tarzı değiştirilmelidir, kundura giyiliyorsa daha spro ayakkabılar tercih edilmelidir.
Yüksek topuklu giyilmemelidir

Ayak Tabanı Siğilleri
Tabandaki siğiller nasıra çok benzerler ve hasta tarafından çok karıştırılırlar. Bu konuda tecrübeli cerrah farkları iyi bildiği için ayırt edebilir. Tedavide farklılık yoktur aynı yöntemle alınır ancak tedavisi ertelenecekse siğil olanın aile içinde başkalarına bulaşma riski vardır. Özellikle ortak terlik kullanımı bulaşma için ciddi sebeptir.