online randevu tedavi ücretleri

Ameliyatsız Nasır Tedavisi Nasıl Yapılır?

Radyo Frekans İle Nasır Tedavisi

Eğer silikon, bant, kalem gibi ürünler deneniyor herhangi bir olumlu cevap alınamıyorsa tedavi için konusunda tecrübeli bir cerraha muayene olunması gerekir. Nasır tedavisinde en kısa süren ve avantajlı yöntemin radyo frekans olduğu söylenebilir.

IDEA Klinik tüm şubelerinde nasır tedavisini 3 dakikada gerçekleştirmektedir. Nasırın tedavisi için nasırla beraber kökünün de alınması gerekmektedir. İşte bu radyo frekans yöntemiyle mümkün ve kolaydır.

Radyo Frekans ile nasır köküyle beraber 5 dakika kadar kısa bir sürede alınmaktadır.

Nasır Nasıl Geçer?

Nasır bir çok kişinin maruz kaldığı bir durumdur. Kendi kendine iyileşmesi zor bir süreç olsa da, ihtimal dahilindedir. Bu noktada bir çok kişinin kullandığı nasır bantları, kalemleri ve benzeri ürünler her ne kadar bir nebze başarı sağlasa da temel sorun ortadan kaldırılmadıkça geçmeyecektir. Öncelikle ayakta meydana gelen noktasal travmaların sonlandırılması gerekmektedir.

Bunun için de tercih edilen ayakkabı değiştirilmelidir. Ayağa tam oturan ayakkabı tercih edilerek, ne küçük ne de büyük gelen hiç bir ayakkabı kullanılmamalıdır. Önlem alma amacıyla her gün farklı bir ayakkabı tercih edilebilir. Örneğin 3 ayakkabınız varsa döndürülerek her gün 1 tanesi giyilebilir. Kundura giyiliyorsa ayakkabı tarzı değiştirilmeli spor ayakkabı tercih edilmelidir. Spor ayakkabı giyiliyorsa, klasik ayakkabı tercih edilmelidir.

Nasır için evde yapılabilecek yöntemler tabi ki mevcuttur. Fakat nasırın her tipinde etkili olması beklenmez. Daha çok yeni vakıalarda çözüm olabilir. Uzun yıllardır mevcut olan vakıalarda başarı oranı çok düşüktür. Bu tipte ki nasırların tıbbi bir şekilde alınması gerekmektedir.

Evde duş sırasında ayaklar suyun içerisinde bir süre bekletilip yumuşatıldıktan sonra topuk taşı ismi de verilen ponza taşı ile zımpara yapılabilir.

Nasır Nedir?

Nasır, cildin sürtünmeye ve baskıya maruz kalmasına karşı kendini korumak için oluşturduğu kalın ve sertleşmiş deri tabakasıdır. Genellikle el, ayak ve parmaklarında gelişir. Nasır görüntü olarak çirkin gözüktüğü gibi ağrı yapabilen bir vakıadır.

Oluşumuna neden olan sebep sürtünme ve baskıdır. Ayaklarda ki nasırlar giyilen terlik ya ayakkabının ayağa büyük veya küçük gelmesinden dolayı kaynaklanır. Ellerde oluşan nasırda yine aynı şekilde ellerin sürtünmeye ve baskıya maruz kalması söz konusudur. Örneğin sürekli olarak kürek, çapa veya çekiç gibi aletlerin ya da tenis raketi gibi spor aletlerinin kullanımı sebep olabilir.

Ayak Nasırı Neden Olur?

Büyük ya da küçük numara ayakkabı giyilmesi en büyük etkendir. Ayağa tam oturmayan büyük numara ayakkabı tercih edildiğinde her adımda ayak ayakkabıya sürtünmek zorunda kalır sürekli olarak aynı noktanın sürtünmesi durumunda vücut burada bir problem olduğunu algılayarak önlem alma amacıyla cildin kalınlaşmasına yani nasır oluşumuna yol açar.

Küçük numara ayakkabı giyildiğinde de ayağın çeşitli bölgelerine baskı uygulanır. Sürekli olarak tekrar eden bu baskıya karşı vücut yine koruma almak ister ve böylece nasır meydana gelir.

Yanlış ayakkabı tercih edilmesinin dışında sürekli olarak çıplak ayakla dolaşmakta problem oluşturmaktadır. Çünkü cilt direk olarak bir yüzeyle temas ettiğinden sürtünme söz konusu olduğu için vücut yine savunma mekanizmasını çalıştırarak önlem alabilmektedir.

Ancak vücudun bu travmalara karşı önlem almak istemesi ne yazık ki insanlar için ciddi sıkıntılar oluşturmaktadır. Çünkü, kalınlaşan cilt tabakası gelişip büyüdüğünde kişi için rahatsız edici acı ve ağrılarla sonuçlanabilir.

Nasır Belirtileri Nelerdir?

– Oluştuğu bölgede sert, kabuksu yapı ve şişlik
– Derinin kalınlaşması ve renk değişimi
– Baskı uygulandığında meydana gelen ağrı

Nasır Nasıl Çıkar?

Cildin herhangi bir noktasının sürekli olarak başka bir yüzeyle sürekli sürtünerek temas halinde olması nasır oluşumuna yol açmaktadır. Örneğin kişi büyük ya da küçük numara ayakkabı tercih ettiğinde ayak ayakkabının içinde sürekli olarak bir noktaya temas eder ve bu sürtünme doğrultusunda vücut burada bir problem olduğunun sinyalini alarak, önlem almaya çalışır ve ne yazık ki savunma yapmak isterken kişinin kendine sıkıntı yaratacak nasırın oluşumuna yol açar.

Nasır kemik ile cilt arasında ortaya çıkan cilt yüzeyinde hem göz hem de el yordamıyla görülen/hissedilen bir yapıdır. Sürekli basınç altında kalan cilt sertleşerek kabuklu bir hal alır. Bir süre sonra ise kişinin canını acıtacak boyutlara ulaşabilmektedir.

Nasırın Sebepleri

– Büyük ya da küçük gelen , rahat olmayan ayakkabı ile uzun yürüyüşler
– Ayakların havasız kalıp, temiz olmaması
– Ayak yapısına uygun olmayan ayakkabı tercihi
– Sürekli aynı ayakkabının tercih edilmesi
– Topuk eğriliği
– Çıplak ayak ile fazla dolaşmak
– Ayaklara takılan aksesuarların uyguladığı basınç

Updated: 13 Eylül 2019 — 11:19

67 Soru Var

Doktora Sor
  1. fatmanur ÖZAY

1. Doktorunuz

Biz radyofrekans ile tedavi uyguluyoruz, ameliyat gibi kesmiyoruz ama yinede yaranın büyüklüğüne göre 3-4 hafta pansuman yapılması gereken bir yara oluyor.

2. Salih

Merhaba
    Iki Ayağımda nasir var sol ayagimdaki nasir kanli ve derisi cok kalin ve uzuyor ne yapmaliyim

1. Doktorunuz

05426210888 nolu telefona whatsapptan fotoğraf gönderebilir, randevu alabilir, size en yakın kliniğimize gelerek RF ile nasır tedavisini yaptırabilirsiniz.

3. Ertuğrul vural

Merhaba iki ayağımda da topukta ve serçe parmağın altında nasırım var. İşlem süresi tedavi,iyileşme süresi ve fiyatı ile ilgili bilgi almak istiyorum.

1. Doktorunuz

İşlem lokal anestezi altında 10-15 dakikada alınabilir, yaranın iyileşme süresi nasırın büyüklüğü ve derinliğine göre 2-3 hafta veya daha uzun sürebilir. Telefonla görüşüp daha ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

4. İslam .k

Hocam iki ayağımın hemen her tarafında nasırlar var. Tarak kemikleri tarafındaki nasırlat yuvarlak ağrılı ve kalın iken iki ayağımın da topuk bölgesinde yekpare kalın ve ayak topuklarımın yanlarına kadar sirayet eden nasırlar söz konusu. Ayaklarda 7yada 8 bölgeye operasyon söz konusu. Takribi olarak ne zaman ayağa kalkarım?

1. Doktorunuz

Tedaviden sonra ayağa kalkarsınız ama belli bir ağrınız olur, ağrı ve iyileşme süresi nasırların büyüklüğü ve sayısına göre değişebilir, Ortalama iyileşme süresi 2-3 hafta.

5. Dilek vangöl

Doktor bey merhaba, naaır tedavisi içün gelmek istiyoruz, işlem 5dk diyorsunuz, işlem sonrası yürümemesi ne kadar zaman alıyor.. Rapor alınması geeekir mi

1. Doktorunuz

İşlem sonrası nasırın bulunduğu yer ve büyüklüğü önemli, pansumanlı bir yara oluyor. İlk gün çok ayakta dolaşmasını istemiyoruz.Bazı hastalar bir gün sonra işine dönebilir, bazılarında ise çalışmak ağrıya bağlı olarak biraz sıkıntılı olabilir.

6. ismail burkan

Merhabalar doktor bey benim sol ayak serçe parmağımda 6-7 senedir nasir var nasir bandı kullandım geçmedi ilaç falan kullandım oda geçmedi ücret ne kadar sgk yok lütfen bilgilendirirmisiniz

1. Doktorunuz

Biz radyofrekans ile tedavi ediyoruz, nasır muayenesi ücretsiz görelim ona göre konuşuruz.

7. Fırat

Merabalar benim iki ayağımdasa serçe parmaklarda nasır var ve ayakkabı giyilmicek durumda ağrıyolar ve ayak orta parmağındada gözlemlediğim kadarıylada nasır başlangıcı var yardımcı olabilirmisiniz.

1. Doktorunuz

5426210888 nolu telwfona whatsapptan nasırlarınızın fotosunu gönderirseniz sizi twdavi hakkında ayrıntılı bir şekilde bilgilendirebiliriz

8. Cabir Karaca

Sag ayağımın altında. 3/4 sendedir cok büyük Bi nasır var. Ameliyat oldum ama yeniden tekrarladı. Artı elimdede iki tane var. Biri baş parmak altı. Digeri işaret parmağını tırnagı arası. Çok ciddi acılar çekiyorum. Yardımcı olurmusuunuz

9. Çiğdem

Merhaba doktor bey benim baş parmaklarimda nasırlar var 6 adet kadar ücret ne kadar olur muaneyle birlikte

1. Doktorunuz

Nasır muayenesi ücretsiz, tedavi ücreti nasırların büyüklüğüne göre değişebilir. (ort ilk nasır 250 tl eklenen her nasır için 125 tl ekleniyor SGK varsa)

10. Javid

Ayağımın altındaki neyse dienli bir şeydir. Her bastığımda ağrıyor. Acaba bu ne ola bilir nasır mı?

1. Doktorunuz

büyük olasılıkla nasır dır.size en yakın kliniğimize gelirseniz RF ile tedavi edebiliriz

11. Baran

Ayagimin altinda nasir dagildi 2 tane buyuk 5 tane kucuk nasir var